Friday, April 20, 2012

dalam dilema







aku dlm dilema ni..sama ada nak teruskan atau tak..
sebelum ni aku ada gitau korang yg cenderahati aku nanti just nak letak dalam paper bag kan..ala yang mcm puan kham joe buat tu..mcm kat atas tu..


smlm aku dgn en tunang pergilah ke scrapbook memories studio dekat Tropicana City Mall..

shopping punya shopping habis lah jugak rm 170 untuk beli clear stamp,block handle dengan ink sahaja..




paper bag tak beli lagi sbb tak jumpa cari yg besar..sampai rumah aku cubalah seperti yg diajar org kedai tu..bila dah buat punyalah leceh..tu baru nak buat untuk satu paper bag..xcantik mcm puan kham joe buat..amat2 leceh..aku kononnya berlagak lah ngan en tunang aku..aku ckp aku nak buat sendiri xnak beli..baru puas hati..tapi bila aku cuba..aku xtau lah sama ada aku boleh siapkan untuk 150 keping,..hahaha..


aku pun gitaulah en tunang aku,,aku ckp mcm tak mampu je nak buat..en tunang aku cuma senyum je..senyum ada makna tu...huhu..


entahlah aku rasa nak beli jelah..yg dah siap..hehe (malu sendiri sbb berlagak)

0 KORANG RASA MCM MN????:

 

*CERITA ANAK KAMPUNG*. Design By: SkinCorner