Friday, June 8, 2012

mimpi mengandung



mlm tadi aku mimpi aku mengandung..hahaha...dlm mimpi tu aku dah berkahwin dengan tunang aku sekarang...sebenarnya bila bangun dari mimpi rasa takut jugak..takut tu alamat tak baik...tadi sehari sebelum tu aku mimpi tsunami..org cp mimpi air tanda dapat rezeki lebih..sblm ni aku mimpi tsunami aku dpt bonus...kali ni wallahualam...pagi ni sampai tempat kerja terus lah google apa maksud tersirat mimpi mengandung..bukan nak percaya sekadar nak tau....so nilah jawapan yg dpt aku cari.....


1) Untuk suami yang bermimpikan isterinya mengandung :
-Sesuatu yang buruk mungkin akan menimpa / berlaku.. (Wallahualam.ALLAH saja yang lebih mengetahui)


2) Kalau diri sendiri (perempuan) yang mimpi dia mengandung :
-membawa maksud akan mendapat keuntungan besar berbentuk wang & harta... (kalau betul alhamdulillah)


-Kemungkinan juga membawa maksud mimpi mengandung ni mungkin jugak dia bakal mengandung tak lama lagi....(Wallahualam.ALLAH saja yang lebih mengetahui)

-Biasanya akan memiliki hubungan yang baik dengan pasangannya.


3)yang belum kawin tapi mimpi mengandung,


-bermaksud orang2 terdekat akan mengandung

1 KORANG RASA MCM MN????:

Anonymous said...

Saya pernah mimpi mngandung 5 blan..dan sy blum kwin..dlm 3 hri lps tu, msa kluarkn duit dlm bank tgk baki ada byk..mula2 pelik sbb xtau dr mne..biasiswa pn x dpt..tp bru thu abg sy dpt projek alhamdulillah share duit tu sikit dgn sy yg msih study lg..

 

*CERITA ANAK KAMPUNG*. Design By: SkinCorner