Monday, July 23, 2012

PULUT KUNING GANTI KEK

maaf to all of u..sbb akhir2 ni cite psl bab kawen aje..hahaha..bukan apa dlm fikiran ni dh xde benda lain dh leh fikir skrg ni..selagi aku tak sah jadi bini org selagi tulah xabis cite psl kawen ni..aku sgt pening memikirkan semua ni..

skrg ni dlm dilema lagi..mak cik aku tak nak potong kek tapi nak ganti dengan pulut kuning...
i dont know wether that is a good idea or not..eh eh..ckp omputih plak..

bila majlis pun berkongsi..toleransi tu amat penting..honestly aku suka kalau ada kek perkahwinan..sbb bila bercerita je psl kawen mesti sinonim dgn kek..

ms zaman budak2 dulu..kalau gi majlis kahwin mesti tunggu pengantin potong kek...hehe....
bagi aku kek dan pengantin tak dpt dipisahkan...

ni tgh cari idea mcm mn nk hias pulut kuning nanti...sbb nanti kaum kerabat yg akan buat...sbb mak aku mmg terror wat pulut kuning tpi tang hias tu entah apa jadi..aku pasrah...mood:risau.....








0 KORANG RASA MCM MN????:

 

*CERITA ANAK KAMPUNG*. Design By: SkinCorner