Monday, July 16, 2012

PELAMIN SANDING KU



ha....nilah pelamin bersanding aku nanti...tetiba terjumpa plak pelamin ni kat one of blog...for korang punye info..aku sewa 2 pelamin..1 pelamin labu ala2 cinderella untuk akad nikah..dan 1 lagi pelamin yg atas ni untuk majlis bersanding,,,pelamin ni aku sewa dari TIARA IMPIAN kat kg padang lebam, bukit payong..org yg sama aku sewa pelamin time bertunang..owner dia kak zue kawan mak aku..jadi dptlah diskaun sket..huhu


korang rasa cantik tak...mak aku sgt berkenan dengan pelamin ni..tapi pelamin akad nikah aku sgt comel,,,tp sorry gambar takde..semua dlm hp...


mcm yg aku bagi tau sebelum ni..aku nanti bersanding serentak nagn mak cik aku...kak zue ckp mungkin pelamin akan dipasang seminggu sblm majlis..because that time dia busy sbb majlis anak dia sama tarikh ngan majlis kitaorg...


yg bezanya mungkin bunga pelamin akan bertukar kepada ungu putih ikut tema kitaorg...

0 KORANG RASA MCM MN????:

 

*CERITA ANAK KAMPUNG*. Design By: SkinCorner