Friday, August 17, 2012

ramadhan terakhir

pejam celik pejam celik dah ramadhan terakhir..sekejap sgt masa berlalu ..tak terasa puasa tahun ni...minggu depan aku dah jadi isteri orang...xsangka secepat ni..
sedih kan...entah puasa kita kali ni diterima atau pun tak..ramadhan tahun depan belum tentu kita sempat merasa....

tahun ni, kali pertama raya jauh dari keluarga...setiap hari ada je kwn2 sekerja balik kg...sayu rasa hati...esok dah raya...tahun ni langsung xde persiapan raya..baju raya pun langsung aku tak beli..xde mood..org lain raya besok tapi aku kerja...hmm....

saya sendiri jugak..pilih tarikh kawen seminggu syawal..takpelah..ni lah pengorbanan kan..kdg2 dtg juga sayu hati..semua keluarga dah berkumpul kat rumah sekarang ni...tapi aku kat KL sorang2...mmglah tunang ngan bakal mertua ada sama..tapi suasana di KL ni faham2 jelah...

sebak...sebak..aku nak balik.....

0 KORANG RASA MCM MN????:

 

*CERITA ANAK KAMPUNG*. Design By: SkinCorner