Saturday, July 14, 2012

PENING PSL MAKE UP PLAK

adooiiii..pening kepala...makin dekat dgn majlis makin sakit kepala..bab make up pun risau jugak..aku ni cerewet sket bab make up ni..wlpun aku menggunakan jurumake up yg sama masa bertunang dulu tp risau ttp ada. waktu akad nikah baju aku tema krim dan waktu bersanding warna purple. apa yg aku nak waktu akad nikah solekan mata lebih menonjol . apapun aku cuma nak warna lipstik aku hanya warna pink sahaja....demand tak?? xdelah sgt kan.....hahahha..kat bwh ni cth2 make up yg aku berkenan,,,




make up yg comel




yang ni agak simple...tapi kemas solekannya





baju aku warna krim..yg ni dah masuk kuning kan...tapi boleh lagi lah klu nk try..




ini cantik..tapi muka penagntin dah tenggelam sbb dah sama warna ngan baju..dia cerah aku ni kulit tak berapa nak putih..





haaa....baju ni ala2 baju sanding aku..bezanya warna baju sanding aku hitam manik purple ...make up mcm ni pun ok kan...




lipstik merah...cantik..tapi aku takut nak amik risiko...huhu







cantik...kemas dan simple


aku suka warna blusher dan lipstik dia..tak keterlaluan ...lembut aje..





yg atas ni aku suka tang bulu mata palsunye...aku masih terfikir2 warna contact lens yg boleh menyerlahkan lagi mata aku nanti...hmmm

aku tak tau apa pandangan korang dengan mke up ni..tapi aku sgt suka...aku suka warna lisptik , blusher dan eye shadow..aku suka2 aku suka,,,,,,

0 KORANG RASA MCM MN????:

 

*CERITA ANAK KAMPUNG*. Design By: SkinCorner