Wednesday, April 11, 2012

BAYANGAN GURAUAN

aku terfikir2 mcm mn majlis kawen aku nanti...yelah aku nanti bersanding skali ngan makcik aku yg bertunang skali ngan aku ari tu...mcm2 bayangan aku..mcm mn nak susun atur..muat ke pelamin nya...naik pelamin skali ni kdg2 byk cabaran dia...salah satunya stiap mata yg memandang kami nanti pasti akan membuat perbandingan kan...itu yg cantik..itu yg hensem..baju itu yg lawa...huhuhu....kita tgok jela apa jadi nanti kan...cari punya cari jumpa lah gak gambar2 bersanding dlm google ni..cuma aku lupa nama website ...pd mn2 blogger aku pinjam gambar ekk..hehe


psgn ni memilih warna yg sama...




wlpun memilih warna yg berlainan tapi bg aku agak menarik...




psgn ni pun warna agak sama.....




ini warna selamat aku agak2...sesuai klu smbut menantu...



yg ni agak sama tp tak serupa...ada kelainan..tp tang pengapit lsung xngam





ermm......


0 KORANG RASA MCM MN????:

 

*CERITA ANAK KAMPUNG*. Design By: SkinCorner